Dutch Swingers Forums

Nederlandse Swingers ForumsNederlandse Swingers ForumsLetLet's talk abou...Sextechnieken e...Sextechnieken e...speciaal voor de man : Word multi-orgastischspeciaal voor de man : Word multi-orgastisch
New Thread Reply
Disabled 
Previous

Next Next
New Post
 2/17/2006 5:50 PM

QuoteReply
Mannen hebben de eigenschap behoorlijk lustgericht te zijn, met als ultieme lust het orgasme. Wat weinig mensen weten is dat mannen ook meervoudige orgasmen kunnen krijgen. Hoewel dit feit in het Oosten al duizenden jaren bekend is. Om als multi-orgastische man door het leven te gaan, moet je enige elementaire dingen weten over je lichaam. Het belangrijkste is het feit dat een orgasme en een ejaculatie niet hetzelfde zijn. Orgasme en ejaculatie vinden binnen enkele seconden na elkaar plaats, maar toch zijn het twee totaal verschillende dingen. Een orgasme is een feest voor het gevoel, en een van de meest intense momenten van het menszijn. Als je ooit een orgasme hebt gehad, of misschien wel enkele duizenden, weet je exact wat we hier beschrijven. Maar een orgasme kan plaatsvinden zonder het lozen van zaad. Een ejaculatie is een (aangename) spierkramp die plaatsvindt in ons onderlichaam en resulteert in het lozen van sperma. Meer dan waarschijnlijk heb je zelf op bepaalde momenten in je leven al meervoudige orgasmen gehad. De meeste mannen ervaren ze voordat ze de puberteit bereiken. De meeste mannen produceren pas sperma wanneer ze in hun puberteit komen, maar de meeste mannen masturberen al voor het bereiken van deze leeftijd. Gedurende deze periodes krijgen ze, zoals je je misschien kunt herinneren, orgasmen zonder te ejaculeren. Sommige mannen zijn in staat hun ejaculatie tegen te houden, terwijl ze orgastische contracties voelen. Bijvoorbeeld door op het moment dat ze hun orgasme voelen opkomen even te stoppen met bewegen, totdat het is weggeëbt. Dergelijke orgasmen lijken niet te worden gevolgd door een verlies van de erectie, waardoor deze mannen meervoudige orgasmen kunnen krijgen. Bij een onderzoek was het gemiddelde aantal orgasmen van een multi-orgastische man vier. Sommigen hadden er minimum twee, en één had er maar liefst zestien. Multi-orgasmen beginnen als alle andere orgasmen: je begint met opgewonden te raken tot je op het punt staat zaad te lozen. Vlak daarvoor voel je een reeks trillingen in je genitaliën die zo'n vier seconden duren. Dit worden de orgasmen van de contractiefase genoemd. Als je leert te stoppen net voor het 'te laat' is, kunnen ze net zo intens worden als de zaadlozende orgasmen die je gewend bent. Succes heren !! ;-) ;-) ;-)
New Post
 2/17/2006 5:58 PM

QuoteReply
Vertel dat aan de vrouw die met je bezig is. Dat lukt misschien als je met jezelf speelt, maar nooit met z'n tweeën. :-D :-D
New Post
 2/27/2006 5:46 PM

QuoteReply
Sorry hebben het dit weekend geprobeerd .......... na 21 x heeft hij het op moeten geven .. slap he :-)
New Post
 3/15/2006 5:52 PM

QuoteReply
[b]angel31 wrote:[/b] 21 x wowwwww dick het zit hem waarschijnlijk niet in de naam dan lolllllllllllll groetjessssssssssss :(( :((
New Post
 4/23/2006 8:23 PM

QuoteReply
Hee!!! Nu is mijn geheim verdwenen door dit bericht.... :(( Ik doe dat ook weleens.. net voordat de man komt even stoppen... 5 sec wachten en dan weer tot hij komt, man... dan SCHREEUWT ie het uit :-P Het kan trouwens bij de vrouw ook.... Net voor je komt even wachten en dan laten komen... 8-) Zucht............................... ...........................................................................................................................
New Post
 7/18/2006 2:29 PM

QuoteReply
nou goeie tip hoor,de hele buurt was wakker whahahah ;-)
New Post
 8/4/2006 11:35 AM

QuoteReply
Het is mij ooit een paar keer gelukt, n.a.v. een tv-programma welke wat tips gaf. Zowieso kun je een orgasme krijgen zonder naar buiten te ejaculeren. Dat heet "the million dollar feeling", waarbij je tegen het klaarkomen aan met je vinger tegen je prostaat aan drukt (niet te lafjes). Dat kan van buitenaf, druk bijv. met je middelvinger en ringvinger tussen het einde van de balzak en de anus. Vasthouden tijdens het komen en dan kom je inwendig klaar. Verder kun je tijdens de sex vlak voor het klaarkomen ook je spieren samentrekken (van de anus, dan doet de rest ook mee - alsof je ernstig moet ophouden ;-) ) en tevens met je tong tegen het gehemelte aandrukken. Op deze manier kun je een orgamse zonder ejaculatie krijgen. Dit trucje zou je vaker kunnen uitvoeren, maar de tweede keer liet ik het toch gaan...
New Post
 10/4/2006 8:57 PM

QuoteReply
Bedankt voor de tip we hebben het uitgeprobeerd en het werkt echt. Je kunt enkele standen van de Kama Sutra op een avond met een blijvende erectie en veel prettige gevoelens uitproberen. Vergt wel wat concentratie maar moeite waard vooral de latere bijna orgasmes voelden extra intensief aan. Geeft energie................ Ik heb de secondes trouwens niet geteld. Tip: als je eraan begint neem ruim de tijd. Succes maatjes :-P
New Post
 12/2/2006 4:24 PM

QuoteReply
hihi... ik heb 't een keer bij Jeroen zien gebeuren... Hij had een enorm orgasme na een langdurige opgeilsessie... maar erf kwam niks uit... ik stond eerst wat vreemd te kijken, overtuigd dat ie ook zou spuiten... maar nee... enkel een enorm orgasme... pas een paar minuten later, kwam ie nog een keer... deze keer met een portie zeven calorien dieet. :-P Maar hier valt dus op te trainen... nou aan de slag dus maar met Jeroen. :-) Bedankt voor de info... ik hou me aanbevolen voor volledige instructies. groetjes, Marja
New Thread Reply
Disabled 
Previous

Next Next
Nederlandse Swingers ForumsNederlandse Swingers ForumsLetLet's talk abou...Sextechnieken e...Sextechnieken e...speciaal voor de man : Word multi-orgastischspeciaal voor de man : Word multi-orgastisch